REGULAMI SKLEPU INTERNETOWEGO
BFSO i zakupu szkoleń on -line.
§ 1 Postanowienia wstępne.
1) BFSO jest serwisem internetowym, którego właścicielem jest: JDS SPÓŁKA CYWILNA EWELINA JACZEWSKA, MICHAŁ JACZEWSKI, ul. Regatowa 12, 59-216 Kunice REGON: 389878178, NIP: 6912556664.
2) Regulamin ten określa zasady i warunki techniczne świadczenia usług drogą elektroniczną przez JDS s.c. , w szczególności za pośrednictwem serwisu internetowego BFSO oraz korzystanie przez Użytkowników z serwisu, jak również warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie takich usług, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
3) Prawa autorskie oraz inne prawa własności intelektualnej do serwisu należą w całości do JDS s.c.
4) Każdy Użytkownik zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego regulaminu od chwili podjęcia czynności zmierzających do skorzystania z Usługi oferowanej poprzez serwis BFSO jze szczególnym uwzględnieniem rozpoczęcia przesyłania danych.
§ 2 Definicje.
Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:
1) Administrator – JDS SPÓŁKA CYWILNA EWELINA JACZEWSKA, MICHAŁ JACZEWSKI, ul. Regatowa 12, 59-216 Kunice REGON: 389878178, NIP: 6912556664 nr tel: 795 571 643, adres e-mail: jadentdentalsolution@gmail.com
2) Konsument – osoba fizyczna, zawierająca z Administratorem umowę niezwiązaną z bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową; Konsument jest również Użytkownikiem.
3) Konsument-Przedsiębiorca – osoba fizyczna zawierająca z Administratorem umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej; Jest on również Użytkownikiem.
4) Regulamin – niniejszy regulamin.
5) Serwis – serwis internetowy działający pod adresem: https://bfso.pl
6) Treści Użytkownika – informacje przekazane przez Użytkownika w celu ich przechowywania na żądanie Użytkownika w systemie teleinformatycznym Serwisu, ewentualnie w celu ich publikacji w Serwisie.
7) Użytkownik – osoba fizyczna, osoba prawna lub ułomna osoba prawna.
§ 3 Serwis.
1) Za pośrednictwem Serwisu, Administrator prowadzi sprzedaż internetową, świadcząc jednocześnie na rzecz Użytkownika usługi drogą elektroniczną. Za pośrednictwem Serwisu, Użytkownik może dokonać zakupu towarów lub treści cyfrowych, uwidocznionych na stronach Serwisu.
2) Regulamin określa zasady i warunki korzystania z Serwisu, a także prawa i obowiązki Administratora i Użytkownika.
3) Do korzystania z Serwisu, konieczne jest spełnienie szczególnych warunków technicznych przez sprzęt komputerowy lub oprogramowanie Użytkownika: dostęp do Internetu, standardowy, aktualny system operacyjny, aktualna przeglądarka internetowa z włączoną obsługą plików cookies, posiadanie aktywnego adresu e-mail.
4) Do korzystania z zakupionych treści cyfrowych, w zależności od ich rodzaju, może być dodatkowo konieczne standardowe, ogólnodostępne oprogramowanie pozwalające na przeglądanie lub odtwarzanie określonego rodzaju plików takich jak DOC, PDF, MP4, MP3, MOV, AVI itp. Jeżeli korzystanie z treści cyfrowych wymaga spełnienia dodatkowych wymogów technicznych, informacja taka prezentowana jest w Serwisie w sposób widoczny dla Użytkownika i pozwalający podjąć decyzję w zakresie zakupu treści cyfrowych.
5) Jeżeli co innego nie wynika z treści oferty wszystkie ceny podane na stronach Serwisu są cenami brutto.
6) W przypadku kierowania oferty do Konsumentów lub Przedsiębiorców-Konsumentów Administrator uwidoczni informację o najniższej cenie tego towaru, treści cyfrowej lub usługi, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki.
7) Kontakt z Administratorem jako do bezpośredniej komunikacji z organami państw członkowskich, Komisją: Ten sam adres e-mail jest przez Użytkownika do bezpośredniej i szybkiej komunikacji z Administratorem. Komunikacja może być prowadzona w języku polskim lub angielskim
§ 4 Zawartość szkolenia.
1) Szkolenia zawierają treści takie tak jak teksty, zdjęcia, grafiki, nagrania audio, wideo.
2) Zawartość Serwisu i treść szkolenia podlega ochronie prawa autorskiego.
3) Działalność edukacyjna prowadzona przez Administratora obejmuje szkolenia jako formy edukacyjne umożliwiające podnoszenie kwalifikacji zawodowych i umiejętności zabiegowych. W ramach tych działań może być podejmowana współpraca z innymi podmiotami szkoleniowymi lub leczniczymi w zakresie organizacji kursów, zapewnieniu materiałów szkoleniowych oraz promocji tych wydarzeń. Działalność szkoleniowa w zakresie oferowanych kursów będzie prowadzona w formie online.
4) Szkolenia odbywają się w języku polskim. W przypadku organizacji Szkolenia dla Użytkowników z poza Polski, po uprzednim uzgodnieniu, Admirator może zorganizować kurs w języku angielskim.
5) Admirator może dokonywać zmian terminu Szkolenia oraz ustalać nowe harmonogramy z wyprzedzeniem 7 dni przed odbyciem się szkolenia w przypadku nie zebrania minimalnej grupy szkoleniowej lub sytuacji nagłych, takich jak np. choroba, czy nagłe osoby szkolącej, zdarzenia losowe. W przypadku konieczności rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu z powodu zmian organizacyjnych, Użytkownikowi przysługuje zwrot pełnej wpłaconej kwoty.
6) Admirator zobowiązuje się do realizacji ustalonego harmonogramu szkolenia z zachowaniem najwyższej staranności o przebieg i jakość nauki w sposób nie naruszający zasad merytorycznych oraz profesjonalnej obsługi kursantów oraz zgodnej z zasadami EBM (Evidence Based Medicine). Po zakończonym kursie każdy Uczestnik otrzymuje Certyfikat potwierdzający udział w Szkoleniu. Certyfikat zawiera informacje dotyczące zakresu omawianych zagadnień, datę odbycia Szkolenia, imię i nazwisko Użytkownika oraz dane i podpis przeprowadzającego kurs. Certyfikat wydawany jest, w zależności od harmonogramu, po zakończonej części warsztatowej lub praktycznej lub, na prośbę Użytkownika przesłany pocztą
7) Admirator może po przekazywać Użytkownikowi materiały obejmujące prezentacje multimedialne i dokumentację cyfrową. Niektóre z tych materiałów wydawane są Uczestnikom po zakończonym szkoleniu.
8) W przypadku Szkoleń oznaczonych jako praktyczne Użytkownik może oczekiwać, że kurs zostanie zorganizowany w sposób umożliwiający zdalny kontakt z Pacjentem. Admirator zobowiązuje się do przeprowadzenia takiej kwalifikacji Pacjenta, która umożliwi realizację programu Szkolenia oraz dopełnienia warunków formalnych, podpisania przez Pacjenta zgód oraz pełna ochrona jego danych osobowych i medycznych.
9) Użytkownik ma prawo oczekiwać zachowania tajemnicy dotyczącej wszelkich poufnych informacji, m.in. takich jak informacje finansowe, kwalifikacje zawodowe lub miejsce pracy.
10) Admirator może dokumentować przebieg Szkoleń w celach marketingowych oraz edukacyjnych. Uczestnik ma prawo odmowy publikacji materiałów ze swoim wizerunkiem. W przypadku chęci publikacji wizerunku zarówno Uczestników, jak i Pacjenta, Admirator zobowiązany jest do uzyskania ich pisemnej zgody.
§ 5 Usługi świadczone drogą elektroniczną.
1) Za pośrednictwem Serwisu, Administrator świadczy na rzecz Użytkownika usługi drogą elektroniczną polegające na zapewnieniu Użytkownikowi możliwości:
a) złożenia zamówienia i zawarcia umowy;
b) przeglądania zawartości Serwisu;
c) rejestracji konta użytkownika i korzystania z konta użytkownika;
d) dostęp on line do treści szkolenia;
e) zadawania pytań osobie szkolącej
2) Usługi, o których mowa powyżej, świadczone są drogą elektroniczną na rzecz Użytkownika odpłatnie jak i odpłatne jest realizowanie umów sprzedaży oraz umów o dostarczenie treści cyfrowych zawierane za pośrednictwem Serwisu.
3) W celu zapewnienia bezpieczeństwa Użytkownikowi i przekazu danych w związku z korzystaniem z Serwisu, Administrator podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
4) Administrator podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni sprawnego funkcjonowania Serwisu. Użytkownik powinien poinformować Administratora o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Serwisu.
5) Wszelkie reklamacje związane z funkcjonowaniem Serwisu, Użytkownik może zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: jadentdentalsolution@gmail.com
6) W reklamacji Użytkownik powinien określić rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Serwisu. Administrator rozpatruje wszelkie reklamacje w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji i informuje Użytkownika o jej rozstrzygnięciu na adres e-mail.
§ 6 Konto użytkownika.
1) Rejestracja konta użytkownika wymaga wypełnienia i przesłania formularza rejestracyjnego dostępnego w Serwisie lub wyrażenia woli rejestracji konta użytkownika poprzez zaznaczenie odpowiedniej treści okienka w formularzu zamówienia.
2) Rejestracja konta użytkownika wymaga podania danych osobowych niezbędnych w tym celu.
3) W przypadku zamówienia przez Użytkownika, który nie posiada konta użytkownika , treści cyfrowych, których dostarczenie następuje z wykorzystaniem funkcjonalności konta użytkownika, konto użytkownika jest rejestrowanie automatycznie w wyniku złożenia zamówienia jako niezbędne do wykonania umowy i dostarczenia treści cyfrowych.
4) Konto użytkownika jest przypisane do adresu e-mail podanego przez Użytkownika.
5) W koncie użytkownika są przechowywane informacje na temat Użytkownika, w tym historia złożonych przez niego zamówień w Serwisie.
6) Do konta użytkownika są przypisane kupione przez Użytkownika treści cyfrowe, których dostarczenie następuje z wykorzystaniem funkcjonalności konta użytkownika.
7) Użytkownik loguje się do konta użytkownika z wykorzystaniem adresu e-mail przypisanego do konta użytkownika (login) oraz zdefiniowanego przez siebie hasła. Użytkownik jest zobowiązany zabezpieczyć dostęp do konta użytkownika przed dostępem osób nieuprawnionych, a ponadto jest zobowiązany nie udostępniać loginu i hasła osobom trzecim.
8) Użytkownik może w każdej chwili usunąć konto użytkownika. Jeżeli Użytkownik nie może odnaleźć w tym celu stosownej opcji po zalogowaniu się do konta użytkownika, powinien skontaktować się w tej sprawie z Administratorem za pośrednictwem poczty e-mail. Usunięcie konta użytkownika prowadzi do utraty dostępu do przypisanych do konta użytkownika treści cyfrowych.
§ 7 Składanie zamówienia.
1) Złożenie zamówienia odbywa się poprzez wypełnienie formularza zamówienia po uprzednim dodaniu do koszyka interesującego go kursu to jest treści cyfrowych. W formularzu konieczne jest podanie danych niezbędnych do realizacji zamówienia. Na etapie składania zamówienia następuje również wybór (jeśli jest możliwy) sposobu dostawy zamówionych towarów oraz wybór metody płatności za zamówienie. Warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja Regulaminu, z którym Użytkownik powinien uprzednio się zapoznać. W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących Regulaminu, Użytkownik może skontaktować się z Administratorem.
2) W formularzu zamówienia Użytkownik musi podać prawdziwe dane osobowe. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za podanie danych osobowych niezgodnych z prawdą. Administrator zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy Użytkownik podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości Administratora co do ich poprawności. W takim przypadku Użytkownik zostanie poinformowany o wadliwości jego danych. Użytkownik jest wówczas zobowiązany do wyjaśnienia wszelkich okoliczności związanych z weryfikacją prawdziwości podanych danych. W przypadku braku danych pozwalających Administratora na podjęcie kontaktu z Użytkownikiem, Administrator udzieli wszelkich wyjaśnień po podjęciu kontaktu przez Użytkownika.
3) Użytkownik oświadcza, że wszelkie dane podane przez niego w formularzu zamówienia są prawdziwe, natomiast Administrator nie jest zobowiązany do weryfikowania ich prawdziwości i poprawności, choć posiada takie uprawnienie zgodnie z wcześniejszym postanowieniem.
4) Proces składania zamówienia kończy kliknięcie w przycisk finalizujący zamówienie.
5) Jeżeli Użytkownik wybrał przy składaniu zamówienia płatność on-line, po kliknięciu w przycisk finalizujący zamówienie zostanie przekierowany do bramki płatności obsługiwanej przez zewnętrznego operatora płatności celem dokonania płatności za zamówienie. Jeżeli Użytkownik wybrał płatność przelewem bankowym, po kliknięciu w przycisk finalizujący zamówienie zostanie przekierowany na stronę Serwisu z potwierdzeniem zamówienia oraz instrukcją dokonania płatności. Zapłata za zamówienie powinna nastąpić w chwili złożenia zamówienia.
6) Złożenie zamówienia prowadzi do zawarcia umowy pomiędzy Użytkownikiem a Administratorem. Dochodzi w tej sytuacji do zawarcia umowy o dostarczenie treści cyfrowych. Jeżeli zamówienie dotyczy kilku kursów dochodzi do zawarcia kilku umów.
7) W przypadku treści cyfrowych, za które Użytkownik płaci cenę jednorazowo lub w ratach, umowa o dostarczenie treści cyfrowych ma charakter umowy wykonywanej jednorazowo poprzez jednorazowe dostarczenie treści cyfrowych, nawet jeśli dostarczenie treści cyfrowych następuje z wykorzystaniem funkcjonalności konta użytkownika.
§ 8 Dostawa i płatność.
1) Dostępne do wyboru sposobu dostawy kursu opisane są na stronie Serwisu oraz prezentowane są Użytkownikowi na etapie składania zamówienia. Treści kursów jako treści cyfrowe dostarczane są drogą elektroniczną w ramach zapłaconej ceny.
2) Dostępne metody płatności za zamówienie opisane są na stronie Serwisu oraz prezentowane są Użytkownikowi na etapie składania zamówienia.
3) Płatności elektroniczne, w tym płatności kartą płatniczą, obsługiwane są przez: …………………………
4) Jeżeli Użytkownik wnioskował o wystawienie faktury, zostanie ona doręczona Użytkownikowi drogą elektroniczną, na adres e-mail podany w formularzu zamówienia.
§ 9 Realizacja zamówienia.
1) Realizacja zamówienia szkolenia /obejmującego treści cyfrowe/ następuje poprzez przesłanie na adres e-mail podany przez Użytkownika w formularzu zamówienia wiadomości zawierającej instrukcję pobrania lub uzyskania dostępu do zakupionych treści cyfrowych. Realizacja zamówienia następuje niezwłocznie po pozytywnej autoryzacji płatności, nie później niż w ciągu 7 dni roboczych,
2) W przypadku niektórych treści cyfrowych, w szczególności kursów on-line, ich dostarczenie następuje z wykorzystaniem funkcjonalności konta użytkownika. Administrator może również zapewniać możliwość korzystania z niektórych treści cyfrowych za pośrednictwem aplikacji mobilnej. Jeżeli Administrator zapewnia taką możliwość, a Użytkownik chce z niej skorzystać, musi zainstalować na swoim urządzeniu aplikację mobilną i zalogować się za jej pośrednictwem do swojego konta użytkownika. Administrator może w każdej chwili podjąć decyzję o rezygnacji z zapewniania możliwości korzystania z treści cyfrowych za pośrednictwem aplikacji mobilnej – w takiej sytuacji, Użytkownik może nadal korzystać z treści cyfrowych za pośrednictwem Serwisu. Do korzystania przez Użytkownika z aplikacji mobilnej stosuje się odpowiednio postanowienia Regulaminu dotyczące zasad korzystania z Serwisu, w szczególności zasady dotyczące przekazywania Treści Użytkownika oraz zasady dotyczące niedozwolonych działań Użytkownika związanych z Serwisem.
3) Treści cyfrowe dostarczane są w wersji obowiązującej w chwili zawarcia umowy. Administrator nie jest zobowiązany do dostarczania aktualizacji zakupionych treści cyfrowych.
4) Administrator może dokonać zmiany treści cyfrowej, która nie jest dostarczana w sposób jednorazowy, jedynie z uzasadnionych przyczyn
5) Jeżeli treściom cyfrowym towarzyszą jakieś dodatkowe świadczenia ze strony Administratora, świadczenia te realizowane są zgodnie z informacjami zawartymi w dostępnym w Serwisie opisie treści cyfrowej, której towarzyszy dane świadczenie.
§ 10 Odstąpienie od umowy, rozwiązania umowy.
1) Osoby i podmioty inne niż Konsument oraz Konsument-Przedsiębiorca nie mają prawa do odstąpienia od umowy lub jej rozwiązania po zawarciu umowy zakupu Szkolenie (umowy o dostarczanie treści cyfrowych) po dokonaniu płatności.
2) Konsument oraz Konsument-Przedsiębiorca, który zawarł umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
3) Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w stosunku do umowy o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Konsument lub Konsument-Przedsiębiorca jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Administrator rozpoczął już świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta lub Konsument-Przedsiębiorcay który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Administratora utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a Administrator przekazał Konsumentowi lub Konsument-Przedsiębiorca potwierdzenie otrzymania zgody zgodnie z art. 15 ust. 2 albo zgodnie z art. 21 ust. 1 ustawy o prawach konsumenta.
4) Aby odstąpić od umowy, Konsument lub Konsument-Przedsiębiorca musi poinformować Administratora o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (wzór oświadczenia stanowi załącznik do Regulaminu).
5) Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument lub wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
6) W przypadku odstąpienia od umowy, Administrator zwraca Konsumentowi lub Konsumentowi-Przedsiębiorcy wszystkie otrzymane od niego płatności, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Administrator został poinformowany o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta lub Konsumenta-Przedsiębiorcę użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Użytkownik wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Konsument lub Konsument-Przedsiębiorca nie poniesie żadnych opłat w związku z formą zwrotu płatności.
§ 11 Zasady korzystania ze Szkolenia.
Użytkownik jest zobowiązany korzystać z Serwisu oraz ze szkolenia w sposób zgodny z prawem, Regulaminem oraz dobrymi zwyczajami. Zakazane jest, w szczególności:
a) naruszanie w związku z korzystaniem z Serwisu praw własności intelektualnej przysługujących Administratorowi lub osobom trzecim, w szczególności poprzez udostępnianie zakupionych treści cyfrowych osobom nieuprawnionym lub korzystanie z zakupionych treści cyfrowych z naruszeniem zasad określonych w Regulaminie
b) korzystanie z Serwisu w sposób niezgodny z jego charakterem i przeznaczeniem, w szczególności w sposób uniemożliwiający lub zakłócający korzystanie z Serwisu przez innych Użytkowników
c) korzystanie z Serwisu w sposób godzący w integralność systemu teleinformatycznego Serwisu
d) podszywanie się przy korzystaniu z Serwisu pod jakąkolwiek osobę trzecią
e) udostępnianie danych do logowania do konta użytkownika, w tym loginu i hasła, osobom trzecim
f) próby uzyskiwania dostępu do treści cyfrowych podstępem, z pominięciem zabezpieczeń lub z pominięciem obowiązku zapłaty
§ 12 Odpowiedzialność Administratora.
1) Rękojmia za wady, o której mowa w Kodeksie cywilnym, jest wyłączona w stosunku do Użytkownika innego niż Konsument lub Konsument-Przedsiębiorca. W przypadku Konsumenta lub Konsumenta-Przedsiębiorcy, w zakresie odpowiedzialności za zgodność towaru lub treści cyfrowych z umową znajdują zastosowanie przepisy ustawy o prawach konsumenta.
2) Administrator ma obowiązek dostarczyć Konsumentowi lub Konsumentowi- Przedsiębiorcy treści cyfrowe wolne od wad.
3) Zgodność treści cyfrowych z umową ocenia się zgodnie z postanowieniami ustawy o prawach konsumenta.
4) Uprawnienia Konsumenta lub Konsumenta-Przedsiębiorcy związane z niezgodnością towaru lub treści cyfrowych z umową oraz sposób ich realizacji określone są bezwzględnie obowiązującymi przepisami ustawy o prawach konsumenta.
5) Administrator ustosunkuje się do składanej reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia mu reklamacji za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona.
§ 13 Dane osobowe i pliki cookies.
Zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies zostały opisane w polityce prywatności opublikowanej na stronie Serwisu.
§ 14 Prawa własności intelektualnej.
Administrator poucza niniejszym Użytkownika, że treści cyfrowe, treści dostępne na stronach Serwisu oraz elementy towarów (np. projekty graficzne), mogą stanowić utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, do których prawa autorskie przysługują Administratorowi lub innym podmiotom uprawniony. Dalsze rozpowszechnianie treści objętych prawami autorskimi przez Użytkownika bez zgody Administratora lub innego podmiotu uprawnionego, za wyjątkiem korzystania z treści w ramach dozwolonego użytku osobistego, stanowi naruszenie praw autorskich i może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną.
§ 15 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
1) W przypadku gdy Kupującym nie jest Konsument, strony wyłączają odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne towaru.
2) Rękojmia za wady fizyczne i prawne Szkolenia:
a) Reklamacji towaru Konsument lub Konsument-Przedsiębiorca dokonuje poprzez zawiadomienie Administratora o stwierdzeniu wady fizycznej lub prawnej towaru.
b) Konsument lub Konsument-Przedsiębiorca traci uprawnienia do złożenia reklamacji, jeżeli przed upływem roku od stwierdzenia wady towaru, nie wcześniej jednak niż przed upływem 2 lat od zakupu Szkolenia przez Konsumenta, nie zawiadomi o tym Administratora
c) Do reklamacji dołącza się dowód zakupu lub jego kopię co ułatwia rozpatrzenie reklamacji.
d) Informacje dotyczące możliwości skorzystania z pozasądowych (alternatywnych) metod rozwiązywania sporów, w tym w drodze mediacji znajdują się pod następującymi adresami:
a. https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
b. https://uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595, lub
e) c. http://ec.europa.eu/consumers/odr/ – ogólnoeuropejska internetowa platforma do alternatywnego rozwiązywania sporów.
3) Reklamacja w pozostałym zakresie:
a) Użytkownik może złożyć reklamację, jeżeli usługi przewidziane w niniejszym Regulaminie nie są realizowane przez Administratora lub są realizowane niezgodnie z postanowieniami Regulaminu.
b) Reklamacja powinna zawierać:
1. dane tożsamości Użytkownika;
2. temat reklamacji oraz okres, którego reklamacja dotyczy;
3. okoliczności uzasadniające reklamację;
4. podpis Użytkownika – w przypadku reklamacji złożonej w formie pisemnej.
c) Jeżeli reklamacja nie spełnia warunków formalnych, o których wyżej mowa, Admirator może według swojego wyboru pozostawić reklamację bez rozpoznania lub wezwać Użytkownika do jej uzupełnienia w terminie nie dłuższym niż 7 dni wraz z pouczeniem, iż w przypadku braku uzupełnienia w oznaczonym terminie reklamacja zostanie pozostawiona bez rozpoznania.
d) Admirator może pozostawić reklamację bez rozpoznania lub ją odrzucić, jeżeli:
· reklamacja dotyczy kwestii wyjaśnionej w Regulaminie, załącznikach, dodatkach lub materiałach pomocy dostępnych w Sklepie. W takim przypadku odpowiedź na reklamację zawiera odesłanie do stosownego dokumentu.
· reklamacja dotyczy kwestii wyjaśnionej uprzednio w odpowiedzi na poprzednie zgłoszenie reklamacyjne danego Użytkownika. W takim przypadku odpowiedź na reklamację zawiera odesłanie do stosownej korespondencji.
· reklamacja pochodzi od osoby trzeciej, która nie posiada stosownego upoważnienia lub pełnomocnictwa.
· zostanie złożona po upływie 30 dni od dnia ujawnienia się przyczyn reklamacji.
e) O skorzystaniu z powyższego prawa Admirator poinformuje niezwłocznie Użytkownika.
f) Informujemy również, że Konsument lub Konsument – Przedsiębiorca posiada również możliwość ze skorzystania z pozasądowych metod rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczenia, w tym:
· Zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy.
· Zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym, a Sprzedawcą
· Skorzystanie z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
§ 19 Postanowienia końcowe
1) Administrator zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie z ważnych powodów takich jak zmiany przepisów prawa, zmiany technologiczne, zmiany biznesowe.
2) Zmiana staje się skuteczna w terminie wskazanym przez Administratora, który nie może być krótszy niż 7 dni od momentu udostępnienia w Serwisie zmienionego Regulaminu. Użytkownik zostanie powiadomiony o zmianach w Regulaminie na stronie www Administratora. Jeśli Użytkownik nie sprzeciwia się stosowaniu zmienionych warunków w terminie, zmienione warunki uznaje się za przyjęte przez Użytkownika.
3) Do umów o dostarczenie treści cyfrowych zawartych przed zmianą Regulaminu, stosuje się Regulamin w brzmieniu obowiązującym w chwili zawarcia umowy.
4) W przypadku usług świadczonych drogą elektroniczną, jeżeli Użytkownik nie akceptuje zmiany Regulaminu, może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów zrezygnować z korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną, np. usunąć konto użytkownika,
5) We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy obowiązującego prawa polskiego, chyba że przepisy prawa bezwzględnie obowiązujące w Państwie Użytkownika stanowią inaczej.
6) Wszelkie spory wynikłe na tle realizacji zawartej umowy będą poddane rozstrzygnięciu właściwych polskich sądów powszechnych.